Notes twojej firmy

Opublikowane przez Marcin Wahacz w dniu

Żyjemy w czasach przyszłości, wiele z tradycyjnych metod promowania i marketingu odeszło już do lamusa. Na szczęście nie wszystkie są jeszcze stracone. Prestiżu dodają tradycyjne papiery firmowe, listy, notesy, organizery, kalendarze czy wizytówki. Wszystkie oparte na tradycyjnym papierze. Jeśli chcemy aby nasza firma była widoczna wśród klientów i kontrahentów warto zainwestować w drobne upominki, które staną się dodatkiem do naszej współpracy, dadzą klientom pamiętać o nas i wypowiadać się o naszej firmie w samych superlatywach.

Sprawdź także: Notesy firmowe – Dekorak.pl

Notesy firmowe możemy zamówić prawie w każdej agencji reklamowej. Ich dostępność jest bardzo szeroka, więc warto też pomyśleć o tym aby nasze notesy firmowe wyróżniały się jakimś szczegółem wśród wielu. Może będzie to niestandardowy rozmiar lub kształt, a może dobierzemy inną czcionkę lub rodzaj jej druku na okładce. Kolorystyka jest rzeczą ważną jak każdy dodatek. Dodatkiem takim może być na przykład grawerowana blaszka z logotypem naszej organizacji.

Świetnym pomysłem jest umieszczanie naszego logotypu raz na jakiś czas w środku, z dodanym motto naszej firmy na przykład. Warto też spersonalizować taki notes firmowy. Świetny pomysł usłyszałem od kolegi prowadzącego działalność od roku 2013.

Otóż wymyślił on aby w swoim notesie firmowym zawrzeć pewną maksymę, która pomogła mu rozwinąć jego własny biznes.

Kolega ten, na pierwszej wewnętrznej stronie swojego firmowego notesu zawarł zdanie: “Pamiętaj, że wszystko co zapiszesz w tym notesie może wpłynąć na jakość prowadzenia twojej firmy a co za tym idzie, również twojego życia…”.

Ja osobiście zamieniłbym to zdanie na krótsze, w stylu: “To co napiszesz w tym notesie może zmienić Twoje życie…”. Krótsza maksyma to lepsza maksyma. Łatwiej i szybciej zacznie działać. Warto jest używać tego notesu do zapisywania właśnie takich ważnych stwierdzeń, które nie zginą nam wraz z zagubionym telefonem, tabletem czy komputerem. Zostanie to na piśmie.